Dit zeggen mijn opdrachtgevers
Ervaringen
Ik help bedrijven en ondernemers vanuit hun identiteit groeien in online zichtbaarheid, expertstatus en klanten. Dat doe ik door 1 op 1 sessies, workshops, interim opdrachten en freelance klussen.
LinkedIn-training
LinkedIn-training, brainstormen en samenwerken aan nieuwe stappen in haar bedrijf.
Barbara Stoopman – Auteur Het Nieuwe Verzekeringen, risicospecialist
Een paar jaar geleden heb ik een LinkedIn-training voor de financieel adviseur bij Mieke gevolgd. Tijdens deze training heb ik veel geleerd en door het geleerde in de praktijk te brengen ben ik absoluut succesvoller geworden op LinkedIn. Onlangs heb ik Mieke uitgenodigd voor een brainstormdag bij mij op kantoor. Een hele dag 1 op 1 met haar werken aan mijn bedrijf. Wat een geschenk voor zowel mijzelf als mijn bedrijf. Haar brede ervaring op marketing en communicatie gebied in combinatie met haar heerlijke persoonlijkheid heeft deze dag tot een dus danig groot succes gemaakt dat we binnenkort weer een dag samen aan de slag gaan. Doe je zelf een Miekedag cadeau.
LinkedIn-training
Tweedaagse LinkedIn-training inclusief wekelijkse online spar- en feedbacksessies zodat de deelnemers in het zadel komen én blijven.
Patrick van den Berg – Algemeen directeur koen
Mieke heeft voor ons een training Social Selling gegeven aan een groep van 10. Deze groep heeft de training als uitermate leerzaam ervaren en voor koen heeft het nu al gezorgd voor een boost aan nieuwe volgers op dit platvorm. Dit was precies het doel waarvoor we Mieke gevraagd hebben. Wij zijn dan ook uitermate tevreden met het resultaat
LinkedIn-training
De LinkedIn-training leert hoe je vanuit je waarden je personal branding en expertstatus versterkt.
Bernardo Walta – directeur commercie De Goudse
Top training van Mieke! In 1 dag veel kennis en vooral praktische tips over het gebruik van social media. Zowel leuk als leerzaam!
Nh1816 Verzekeringen
De positionering van Nh1816 Verzekeringen en de corporate communicatie daarop aanpassen, een social media contentstrategie opstellen, bestaande content herschrijven naar waardevolle content, nieuwe blogs schrijven, voorstellen doen voor SEO-optimalisatie én vanuit de hoofdredactie volop meedenken over en meewerken aan de vijfde editie van ZEST Magazine: mijn interim rol als contentspecialist bij Nh1816 Verzekeringen is een veelzijdige. Ik ben dankbaar dat ik bij deze gave projecten en dit warme bedrijf betrokken mag zijn.
Janwillem Swart – manager marketing & communicatie Nh1816 Verzekeringen:
Mieke is betrokken, enthousiast en professioneel. Heel prettig om mee samen te werken. Mieke combineert online kennis, journalistieke achtergrond en ervaring in de verzekeringssector, voor ons de ideale mix.
Masterclass social selling & storytelling
In de masterclass social selling & storytelling leer ik deelnemers hoe zij vanuit hun identiteit hun blogs en social media kanalen succesvol inzetten. Dit zeggen de deelnemers:
Babette van Loon MScBA:
‘Deel mogen nemen aan de Masterclass storytelling & social selling van Mieke Verhoef. Wat een energieke en inspirerende vrouw met kennis van zaken op gebied van storytelling en social selling. Visie en kennis wordt omgezet in pragmatische aanpak en met de juiste tools. Dwingt je tot nadenken, ondersteunt je in het proces, betrokken en een goede luisteraar. Gelijk een vervolgafspraak in gepland om mijn plannen meer vorm te geven. Kijk er naar uit om met je aan de slag te gaan.’
Shorombo Mooij – lifestyle transformatie specialist:
‘Mieke is echt een real-life powervrouw! Ik heb een Masterclass Social Selling mogen volgen en daarnaast is Mieke voor mij een inspirator. Ik kan uit eerste hand vertellen hoe gedreven en kundig Mieke is. Mieke is één van de weinige mensen die ik ken die mij structureel weet te verbazen. Zij is ongelooflijk krachtig op het podium en weet haar kennis zo te brengen dat je het meteen kunt implementeren. Het is duidelijk dat zij de filosofie van de wet van wederkerigheid leeft. Al haar content via haar socials, nieuwsbrief en masterclasses zijn ongelooflijk waardevol. Mieke is veel meer dan alleen een social media en content marketing expert, zij is een business coach in de dop. Deze dame gaat heel ver komen dus als je geïnteresseerd ben in haar diensten dan zou ik nu je slag slaan want ik denk persoonlijk dat zij binnen afzienbare tijd compleet volgeboekt is.’
Geldmaat
Geldservice Nederland neemt in 2019 de geldautomaten van ABN AMRO, ING en Rabobank over. Doel: contant geld beschikbaar, bereikbaar, betaalbaar en veilig houden. Daarom komt er een nieuw en bankonafhankelijk netwerk geldautomaten. De introductie van Geldmaat is een mega-operatie. Ook qua communicatie. Denk aan nieuwe websites, folders en nieuwsbrieven voor verschillende doelgroepen. Voor deze interim opdracht ben ik onderdeel van het communicatieteam en schrijf ik onder ander content voor de websites.
Janneke Rijpstra – manager communicatie & public affairs Geldmaat:
Voor de introductie van Geldmaat heeft Mieke voor diverse projecten content geleverd. Het is dan fijn om in een hectische periode te weten dat Mieke teksten aanlevert die van een goede kwaliteit zijn. Dat ze daarbij scherp is op deadlines maakt het werken met Mieke erg prettig.
Uitvaartverzekeringwijzer
Inzetten op kwaliteit met alleen de allerbeste content over uitvaartverzekeringen, dat is het doel van Uitvaartverzekeringwijzer.net. Als copywriter schrijf ik unieke, relevante, kwalitatieve en onafhankelijke SEO-content voor onafhankelijk informatiecentrum Uitvaartverzekeringwijzer.net om zo de allerbeste informatie te bieden over de uitvaartverzekering. Daarnaast houd ik mij ook bezig met linkbuilding voor nóg betere posities in Google.
Leon Schouten – oprichter Uitvaartverzekeringwijzer.net:
Ik ken geen betere contentspecialist dan Mieke! Naast het schrijven van content is ze ook erg goed in het vermarkten van content. Daarnaast heeft haar pro-activiteit, creativiteit en enthousiasme een positieve invloed op de rest van het team!
OERsterk
Doel: unieke content maken over oersterk eten, bewegen, leefstijl en een balans vinden die bij je past. Inzet: bloggers met een ‘oersterke-vibe’. Met die vibe blogte ik een half jaar voor OERsterk. Ik raakte onderwerpen zoals een alcoholvrije maand, de moestuin, de mentale gezondheid, het leven eenvoudiger maken en sporten om zo OERsterk te worden.
Richard de Leth – oprichter OERsterk, auteur en spreker:
Wij hebben ontzettend genoten van Mieke haar inspirerende, grappige en motiverende blogs. Ze is accuraat, punctueel, spontaan en enthousiast. Het is heel erg fijn om met Mieke samen te werken!
Verf
Autoriteit claimen als de beste verfspecialist, dat is de opdracht. De aanpak? Een blogabonnement en daarmee inspelen op vragen en problemen van de doelgroep geschreven van de kennis en ervaring vanuit de vakschilder.
Esmée Beukers – communicatie manager Verf.nl:
‘Mieke staat altijd ‘aan’ om op een enthousiaste, proactieve en creatieve manier mee te denken over het creëren van content. Met een snelle pen werkt ze dit vervolgens uit tot relevante content, waarbij geen probleem onopgelost blijft.’
Jaap.nl
Nieuws over de woningmarkt, inspelen op woontrends, schrijven over financiën, een huis kopen of zelf verkopen: voor Jaap.nl schrijf ik als freelance copywriter blogs rondom het thema ‘wonen’. Inspiratie haal ik uit actualiteiten, zoekvolumes en – termen. Ik kies regelmatig voor de invalshoek ‘hoe kan ik zelf…’. Klanten van Jaap.nl kiezen namelijk voor zelf doen. Zelf hun huis verkopen. Zij zijn ondernemend en onderzoekend. Dit komt terug in mijn blogs. Zoals klussen die je huis meer waard maken, opruimen volgens Marie Kondo, gasloos wonen, een huis kopen zonder eigen vermogen, alternatieve woonoplossingen in een overspannen markt en tiny houses. Dat laatste blog trekt maandelijks gemiddeld 1000 unieke bezoekers.
Lisanne Raithel – Contentmarketeer Jaap.nl
Als je content van Mieke ontvangt, ben je er altijd zeker van dat het goed aangeleverd wordt. Ze komt vaak met onderwerpen die op dat moment actueel zijn en hoe we deze op meerdere manieren kunnen inzetten. Wij zijn super tevreden!
Hardcopy
Duizenden SEO-teksten schrijven voor een grote opdrachtgever, ga er maar aan staan. David Brinks vroeg mij onderdeel te zijn van zijn team, zodat we deze megaklus voor Freelance.nl gezamenlijk kunnen klaren. De kennisbank van Freelance.nl staat nu live. Hiervoor schreef ik SEO-teksten over aansprakelijkheid en contracten. Er volgt nog veel meer.
David Brinks – oprichter Hardcopy:
Voor een grote opdracht van duizenden teksten is Mieke onderdeel van een team met 15 SEO-copywriters. Ze bewijst haar kwaliteit telkens weer door mee te denken, deadlines te halen en natuurlijk goede teksten op te leveren.
H2X
Schrijven voor musea maar ook voor de overheid, via de flexibele schil van communicatiebureau H2X schrijf ik als copywriter voor bedrijven met een maatschappelijk en cultureel karakter.
H2X – Joost Baljé – Communicatiemaker
Mieke maakt gelukkig onderdeel uit van onze flexibele schil communicatiespecialisten. De kracht van Mieke is om complexe onderwerpen eenvoudig te verwoorden. Zij weet snel tot de kern te komen en wellicht het allerbelangrijkste, emotie in haar verhaal te brengen. Emotie waardoor het verhaal gaat leven, gelezen en/of aangehoord wordt en dus ontvangen wordt.
Ook als mens is Mieke uniek. Bijzonder fijn is het om te weten dat Mieke zich snel kan aanpassen aan haar omgeving en snel in staat is in een team opgenomen te worden. En die eigenschap gebruikt zij nuttig om emotie in haar teksten te leggen.