Why-factor
Als bedrijf doe jij niet zomaar wat je doet. Daarvoor heb je een reden. Die reden is je ‘why’. Wil je dat je publiek aangaat op je bedrijf? Breng de ‘Why-factor’ in je markteting. Je publiek kiest namelijk niet voor je omdat je zo’n geweldig product of dienst levert. Mensen doen zaken met mensen. Het gaat om je bestaanszin. Daar ligt de verbinding. Al eeuwen zijn het verhalen die verbinden. Het is het middel om je publiek voor je te winnen.
In mijn creatieve brein ploffen tal van ideeën voor je positionering en verhalen op. Mensen noemen het inspiratie. Ik noem het popcorn. Mijn popcorn, inlevingsvermogen, marketingkennis en journalistieke achtergrond helpen ondernemers en bedrijven naar hun podium. Daarom geef ik als zinmaker zinnen aan je bestaans- en ondernemerszin en geef ik woorden aan je vuur, vibe en verhalen.
Aanpak
Storytelling voor bedrijven gaat over je merk vertalen en verhalen ophalen. Storytelling begint bij de basis van je business. Dat helder krijgen start met goede gesprekken over je bedrijf en merkwaarden. Ik wil je bedrijf leren kennen, zodat je publiek jou ook leert kennen.
Je merkverhaal is het fundament voor je marketing. Dat kan een strategie voor je online zichtbaarheid zijn, een strategie voor merkambassadeurs, een bedrijfsmagazine, klantenverhalen etc. Belangrijk is wat er bij je bedrijf en de doelen past.
Projectbasis
Storytelling voor jouw bedrijf op de kaart zetten is effectief als ik gedurende een periode een aantal dagen per week bij jou op de vloer ben. Dan leer ik je organisatie en medewerkers kennen. Een must voor een goede strategie en het ophalen van de verhalen. Ook kan ik je medewerkers trainen in storytelling en hun rol als merkambassadeur.
Strippenkaart
Een strippenkaart voor storytelling is perfect als je wil blijven sparren, verhalen wil blijven delen maar die bedrijfsjournalist (of merkjournalist) niet in huis hebt. Een strippenkaart geeft je de vrijheid om mij in te schakelen als het nodig is.
Steek je kampvuur aan
Wil jij met mij sparren over storytelling. Vertellen wie je bent, zodat je publiek je leert kennen en met je wil verbinden. Wil jij dat je bedrijf groeit in fans, klanten en betrokkenheid? Ik geef zuurstof aan het vuur van je bedrijf en breng de why-factor in je marketing, zodat jij volop on fire gaat.