LinkedIn-training: de terugblik
Verbazing over de mogelijkheden, verheldering over de ‘hoe dan?’, popcorn tijdens de brainstorm en creatiefase: een groep financieel adviseurs nam vol goede energie een deep dive in social selling via LinkedIn. Zij stroopten hun mouwen op, omarmden enthousiast het platform en werkten vol focus aan hun aanvalsplan voor hun updates. Donderdag 16 en 23 januari gaf ik samen met Marije Reniers de LinkedIn-training voor financieel adviseurs. In dit blog geef ik je een terugblik en deel ik reacties met je.
Waarom deze LinkedIn-training
Social selling, storytelling en personal branding zijn op dit moment mega populair. Er liggen volop kansen, die nog niet veel mensen pakken. De weg naar een sterke online positionering kan dus kort zijn. Mits je werkt met de juiste aanpak. Die aanpak delen Marije en ik tijdens deze tweedaagse training.
Social selling
Social selling is blijvend een band opbouwen met je klant en publiek zodat jij ook online de kennispartner bent, jezelf online profileert als expert, je ideale klant je ziet als go-to- person en jij top of mind bent als je klant en publiek een (latente) behoefte hebben.
Als je klant zijn schaarse tijd online besteedt, ziet hij jou dan ook?
Storytelling
Bij social selling sta jij als merk centraal. Daarom is het belangrijk om te communiceren vanuit je MERK. Dat doe je door middel van storytelling. Verhalen en updates maken vanuit je merkwaarden. Dat is opMERKelijke content. En die deel je. Online. Op je blog en op je social media kanalen.
Wat een super leuke en inspirerende training! Met haar bevlogen kennis en inzichten van zichtbaarheid op LinkedIn en content schrijven, weet Mieke van begin tot einde te boeien. Ik dacht dat mijn kennis van LinkedIn en content maken optimaal was, maar nu sta ik weer onderaan de ladder en ga ik door de juiste aanpak, mindset en tools mijn weg omhoog zoeken! Wil je als professional echt het verschil maken met zichtbaarheid en social selling op LinkedIn, dan is Mieke zeker een aanrader! Suzanne Beugels
Expertstatus
LinkedIn is een aantrekkelijk platform om je kennis te delen, je ideale klant te helpen en jezelf te profileren als expert. Hoe je dat doet, staat deze training centraal. Denk aan:
- De kracht van social selling
- Social selling effectief inzetten
- Een aantrekkelijk LinkedIn-profiel
- Jouw DNA-paspoort
- Een band opbouwen met je publiek
- De kracht van wederkerigheid
- Wederkerige content maken
- Aanvalsplan voor je updates
Tweedaagse training
De LinkedIn-training is een tweedaagse bomvol informatie en praktische tips. Zodat de achtergrond en de toepassing samensmelten. De deelnemers vertalen de kennis direct naar de praktijk en hebben na de training alle tools voor een sterk LinkedIn-profiel, weten hoe zij social selling effectief inzetten, snappen hoe je wederkerige updates maakt én beschikken over een aanvalsplan voor hun online zichtbaarheid op LinkedIn.
Mieke heeft mij met een duidelijke visie, goede tools en een heel mooi plan van aanpak door de wereld van LinkedIn geloodst. Mieke is gedreven en enthousiast en dat brengt zij op een hele leuke manier over op anderen. Ik kan haar LinkedIn training zeker aanbevelen. Joep van der Pol
Expertstatus versterken
Wil jij net als deze deelnemers je expertstatus versterken en werken aan je personal branding via LinkedIn? Marije en ik zijn voornemens om in mei 2020 een volgende tweedaagse training te geven. Liever een incompany-training of een 1 op 1 sessie waarin jij en ik samen aan jouw LinkedIn-profiel, online zichtbaarheid en updates werken? Stuur mij een berichtje, ik help je graag.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!